Oldalak

2013. április 2., kedd

A tavaszi fáradtság előtt

Nem jegyeztem fel olyan napot a memoárjaimban, amikor úgy váltottunk nyári időszámításra, hogy odakünn még masszívan hadban állt velünk a hó. Most viszont feljegyzem, hogy a nyári időszámításra való átálláskor voltak havas területek, sőt: van, ahol még a mai napig is havazik az országban (szerencsétlen ott élőket nem irigylem, én már a hó gondolatától színt váltok).

Így, a húsvéti ünnepkor közeledtével, valamint azt követően a döglés, mint fogalom egész új értelmet kapott. Én annyira nem csináltam semmit, hogy arról hosszas tanulmányt lehetne írni. Ez is az oka annak, hogy eme blog hasábjain némi hiátus mutatkozott friss posztokból, de megbocsátotok, hiszen igyekeztem én kihasználni a tavaszi szünet minden egyes percét pihenésre, nomegakkor lélekben is fel kellett készülni az előttem álló hónapokra. Mert ezekben aztán lesz minden, ami csak eljöhet: érettségi, jegyzőség, szakmai vizsga, osztálykirándulás, ballagóruha-választás, fogadóóra, szülői értekezlet, évzárási hercehurca, egyszóval tényleg minden. Kellett a pihenés.

A rokonmacskáknak jó most, semmire sincs gondjuk

Amúgy még talán meg is kísértene a tavaszi fáradtság, ha nem esne folyamatosan az eső. Így nincs kedvünk hozzáfogni a tavaszi nagytakarításhoz a ház körül, nem sarkall semmi arra, hogy megtisztítsam a biciklimet a tavaly ráragadt kosztól és arra sem visz rá a lélek, hogy rendet rakjak a fészernek kinevezett házrészben. Amíg a nap ki nem süt, nem kerülök tavaszi hangulatba, ez pedig erősen gátolja azt, hogy elővegyen a tavaszi fáradtság. Így egyfajta előnyként is felfogható az, hogy most is esik, be van borulva. Nem lesz itt jó idő, ha az időjósoknak hiszünk, hiszen előrejelzésük szerint egyik áprilisi napon sem fog sütni tartósan a nap. Csak felhős, borult, esős időre számíthatunk.

Forrás: idokep.hu

Ezt meg én nem akarom elhinni. Ráadásul ez már csak azért sem szerencsés, mert olyan osztálykirándulás-programot raktunk itt össze, amihez nagyon kellene a jó idő május elején. De hogy mi ez, az a május közepén esedékes, már-már szokásosnak mondható osztálykirándulás-beszámolónkból kiderül. Addig meg csak legyetek türelemmel. :)

Na, nyomjunk egy szódát, oszt' pihenjünk meg, barátaim.

Nincsenek megjegyzések: