Oldalak

2017. június 9., péntek

...és a tizenegyedik!

Most, amikor az éjszaka csöndjében visszagondolok arra a forró nyári napra, midőn a szolgálati bérlemény pár négyzetméterén úgy döntöttem, hogy bizony én blogger leszek, majdhogynem könny tolul a szemem sarkába, hiszen mennyi-mennyi minden történt azóta. S ti ezen történések egy részének részesei lehettetek, ahogy vidám cukormázba öntve megosztottam veletek ezen blog hasábjain őket. Korszakok és emberek jöttek-mentek, s most ott tartunk, hogy két kezemen nem tudom megszámolni, hány születésnapot ért már meg ez az internetes napló.

Mert ma, kedves Olvasók, a tizenegyedik születésnapját ünnepli a Thozoo naplója blog.


Sajnos – vagy szerencsére? – tele vagyok munkával, így oly kevés időm jut ide firkálni. Tele vagyok a gyerekeim iránti majomszeretettel és velük töltöm az időm nagy részét. Próbálok más oldalakat is vinni és próbálok néha ide is írni, s higgyétek el, magam se gondoltam volna még pár éve, hogy ez két gyerek mellett milyen nehéz, milyen embert próbáló feladat. A kezdeti lángolás után az első pár évet követően reklámbevételért folyó keserves harc motivált, aztán ez lecsengett: most, ezen az oldalon már megint élvezetből írok, azért, mert van kedvem, mert tudom, hogy aki olvassa, azért olvassa, mert tetszik neki az oldal. 

Tizenegy év alatt rengeteg tartalom állt elő. Ha számokban akarnám összefoglalni, akkor 1521 bejegyzés, 204.890 oldalletöltés 76 Facebook-oldal kedvelés (bár a Facebook-oldal nincs 11 éves), és rengeteg-rengeteg idő, amit azzal töltöttem, hogy ide írtam, termékleírást, tesztet, verset, zenét stb. készítettem... összeszámolni is lehetetlenség.

Születésnapi hagyomány, hogy összefoglalom az elmúlt év(ek) általam legjobbnak vélt írásait, most sem lesz ez másképp. Mivel a blog Facebook-oldala még csak fél éves évfordulóját ünnepli, így a későn ébredők bizonyára nem tudnak arról, hogy volt itt remekbeszabott redőnyös, aki nem jutott el hozzánk, véletlen vízibaleset, ami majdnem a munkaeszközömbe került, gyenge gyermek, aki megbetegedett, s lelkileg minket is meggyengített ez, kicsiny korom krónikája, melyben múltamba kaphattatok betekintést, s végül, de egyáltalán nem utolsósorban szó esett arról a csodaszép csomagról, amely azóta is bearanyozza mindennapjainkat. Érdemes újra elolvasni ezeket az írásokat, szívből ajánlom őket.

Természetesen Facebook-oldalunk kedvelői időről-időre betekintést nyerhetnek régmúlt korok írásaiba, ugyanis ott mindig a legjobbakból válogatok. Így lesz ez ezután is, iratkozzatok fel, kedveljétek az oldalt és látogassátok a bejegyzéseket. Higgyétek el, nem fogjátok megbánni!

Ünnepeljetek velünk! Boldog születésnapot, kedves naplóm. :) 

2 megjegyzés:

Nagy László írta...

Bár jó magam nem olvastam a blogot, nem követtem, de azért örülök, hogy van még ember, aki ír és szereti is írni. A későbbiekben viszont visszamenőleg el fogom olvasni a bejegyzéseket, hogy ezáltal betekintést nyerhessek egy ember, a volt tanárom életébe, hogy átfogóbb képet kaphassak egy személyről, akit úgy gondoltam, hogy ismerek. További sok sikert, kitartást a blog írásához. :)

Thozoo írta...

Szavadon foglak ám! :) Örülök, ha elolvasod a régebbi írásokat is, elég sok lesz. Kedvcsinálónak adok egy linket: https://thozoonaploja.blogspot.hu/2009/04/ko-muves.html

;)