Oldalak

2014. augusztus 18., hétfő

Lelökte a láncot a Z1 Compact

Majdnem összejött.

Már a kezemben volt az új telóm... megnyomkodtam kicsit, vigyáztam rá nagyon, nehogy összekarcoljam, mielőtt megérkezik rá a fólia. Szépen nekiültem, időm, mint a tenger és elkezdtem átköltözni rá a másik telefonról. Letöltöttem az alkalmazásokat, beállítottam a fiókokat, visszatöltöttem az SMS-eket, mindent, ami fontos lehet. Gondoltam, hogy azt követően elterülök a kanapén és jól végignézek rajta mindent, ám ekkor bevillant valami. Ez pedig nem volt más, mint a kijelző. Elkezdett villogni, bár ezt semmi sem indokolta. Gondoltam, hogy az automatikus fényerő-szabályozás rosszalkodik, ezért jól kikapcsoltam, majd a villogás abbamaradt. Már éppen megnyugodtam volna, amikor újrakezdte. Villogott össze-vissza, mintha csak gyertyaláng pislákolna a kis műanyag testében, melyet szellők fújdogálnak. Ekkor már látszott, hogy a dolog több kettőnél és mivel némi finomhangolást és gyári állapotra való visszaállítást követően sem javult a helyzet, világossá vált, hogy ebből bizony 4 óra elteltével máris garanciális ügyintézés lesz.

Természetesnek mondható manapság, hogy a partnerüzletek nem foglalkoztak velem. Ahogy elhangzott az online rendelés, rögvest ez következett:



Majd kérték a következőt.

Telefonálgattam, mint egy őrült, mire megtudtam, hogy hová és hogyan kell eljuttatni a frissen vásárolt telefont. Kissé idegsokkos voltam, amikor postán adtuk fel a csomagot, remegő kézzel nyújtottam át a dobozt. Remélem, hogy azóta már odaért és a szakműhelyben is ugyanazt a hibát fogják tapasztalni, mint amit én leírtam. Ezt követően pedig jó lenne, ha küldenének egy cserekészüléket, ha már a japánok ilyen csúnyán felültettek a szopórollerre és igencsak gyorsan heves lendületbe is hozták azt.

Hiába no, az élet nem habostorta.

Nincsenek megjegyzések: