Oldalak

2016. február 25., csütörtök

Hibernaculum

Középiskolás éveim alatt ismerkedtem meg Mike Oldfield munkásságával, és úgy emlékszem, hogy a The Songs of Distant Earth (A távoli Föld dalai) című album volt az első, amit hallottam tőle. Lenyűgözött, azóta is ez a kedvencem. Ezt követően kezdtem el érdeklődni Oldfield többi munkája iránt. Maga az album címe, A távoli Föld dalai Arthur C. Clarke egyik sci-fi regényére utal. Elolvastam, hogy miről szól a könyv és meglehetősen érdekesnek tűnik, el is fogom olvasni az egész regényt, amint a jelenlegi könyvemmel végeztem. Felteszem, annak fényében jobban fogom érteni az album számainak címét is. Egyúttal nem értem, hogy eddig még hogy nem néztem utána ennek... hiszen 20 év alatt lett volna rá lehetőségem. :)

A legjobban a Hibernaculum című szám tetszik nekem az albumról. Nem túlzottan bonyolult, mégis hosszú órák alatt tanultam meg eljátszani szintetizátoron (majdnem hiba nélkül), erről készült az alábbi videó.

Jó szórakozást!

 

Nincsenek megjegyzések: