Oldalak

2006. november 27., hétfő

1220, 6-2-4-1

Visszakaptam szervizbe adott telefonomat. A Pannon ügyfélszolgálatán keresztül lehetőség van egy ún. munkaszám alapján érdeklődni a szervizbe adott készülékek iránt, megtudakolván, hogy hol is tart a javításuk. A három hetes javítási periódus első két hetében felhívtam az ügyfélszolgálatot párszor, az eredmény mindig ugyanaz a gépi hang volt:

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy javításra leadott készüléke még nem készült el. További értesítésig kérjük szíves türelmét.

Rendkívül türelmes voltam, így aztán két hét után kaptam egy SMS-t, melyben közölték, hogy a telefonom - sajnos - nem készült el határidőre, további információért hívjam a 1220-at, hatos-kettes-négyes-egyes menüpont, és majd ott megmondják a tutit. Felhívtam, megadtam a munkaszámot, majd jött az üzenet:

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy javításra leadott készüléke még nem készült el. További értesítésig kérjük szíves türelmét.

Mit vártunk mást?

Mintegy 3 hét elteltével múlt hét csütörtökén visszakaptam a telefonomat. A kíváncsiságtól űzve azért újra felhívtam a számot. Nem lepett meg, amikor a búgó női hang közölte velem, hogy a készülékem még nem készült el, és további értesítésig legyek türelemmel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése