Oldalak

2016. szeptember 19., hétfő

Beragadt, de ingyen van!

Ma délután egy óra tájban kaptam egy üzenetet számlavezető bankomtól, hogy a hétvégén elindított átutalást technikai okok miatt nem sikerült végrehajtani – ha gondolom, ismételjem meg a tranzakciót. Gondoltam, hát mibe fájt volna nektek, ha automatikusan újraindítjátok, de jól van, protokoll van, megcsinálom én. El is ment a pénz útjára, meg is kapták a túloldalon, majd egy óra múlva kaptam egy üzenetet, hogy a hétvégén elindított átutalást technikai okok miatt nem sikerült végrehajtani – ha gondolom, ismételjem meg a tranzakciót. Fú, mondom, toppon vagytok, srácok, sebaj, tévedhetünk mindannyian. Pontban kettő órakor újra megkaptam ezt az üzenetet, majd háromkor és négykor is.

Gondoltam csak felhívom a bankot, hogy itt azé' valami csak nem jól van, nem akarok egész éjszaka SMS-eket olvasgatni, csak csináljanak valamit. Az azonosításon túljutni mindössze 3 percbe került, beírtam egy rahedli számot, majd egy búgó hang kérdezte, miben segíthet. Mondom, hogy jönnek ám az üzenetek, számolatlan, asszonyom! Azt mondja nekem, hogy ő bizony csak egyet lát belőle, ez az SMS a szolgáltatónál beragadt, ott érdeklődjek.

Felhívom a szolgáltatót, ahol rögtön közlik, hogy aranyfokozatú ügyfélként kiemelten fontos vagyok a számukra. Ehh, mondom, nekem akkor lehet, hogy bejött az élet. A hangos menürengetegben kiválasztom, hogy kit akarok, mit akarok. Ügyintézőt akarok. Végighallgatom a szignált ötször, jelentkezik egy ifjú titán, bemutatkozik, majd kérdezi, hogy miben segíthet. Elmondom szomorú, de szép ívű történetemet, mire közli velem, hogy hát bizony az én telefonom elromlott.

– El e? – kérdezem hányaveti módon, majd félénken mondta, nem tudja, hogy tudom-e, de a mai okostelefonokon nagyon fontos a szoftverfrissítés és az enyémen bizonyára egy régebbi szoftver fut. Mondom neki ne vicceljen már velem, a telefonra elérhető legújabb Android megy rajta, minden szuper, minden jó, csak a bank nyomja az SMS-t. Azt mondja márpedig ez szerviz, ha gondolom, kitölti máris a szervizlapot és küldhetem Pestre a Sony szervizbe a készüléket. Mondtam neki, hogy köszönöm, majd újraindítom inkább előbb, aztán meglátjuk, mi történik.

Öt órakor megint kaptam egy SMS-t számlavezető bankomtól, hogy a hétvégén elindított átutalást technikai okok miatt nem sikerült végrehajtani – ha gondolom, ismételjem meg a tranzakciót. Na, hát mondom azé' nehogy már mégiscsak, újra felhívtam a mobilszolgáltatót, ahol közölték, hogy arany foko... de itt már nyomtam, hogy 4, 4, 1, 0, és már csörgött is az ügyintézőnél a telefon. Egy jányhoz sorsolt be a gép, akinek elmondtam a bajom újra, majd ő közölte, hogy a mai okostelefonokon nagyon fontos a szoftverfrissítés és az enyémen bizonyára... mondtam neki, hogy nemá. Csak a bank SMS-ei közül ezzel az eggyel van baj, minden más funkció tökéletesen működik. Hű meg há, és akkor most ő átkapcsol engem a háttércsoporthoz. Mondom, az jó lesz.

Rövid zenehallgatás után egy bajuszos hang vette fel a telefont, akinek elmondtam a problémámat újra, majd ő közölte, hogy akkor most egy kis zenehallgatás történik, addig ő elemez, egyeztet. Végighallgattam egy etűdöt, és jött is vissza, majd mondta, hogy az ő rendszerükben hiba nincs: valóban az látszik, hogy a bank rendszere nyomja nekem az SMS-t, beragadásnak nincs nyoma, nyugodtan mondjam nekik, hogy ők a hunyók, mert a vonal be lett vizsgálva.

Kapva kaptam az alkalmon és újra felhívtam a bankot. Azonosítás, ezermillió szám, Karádi Katalin hangú ügyintéző jelentkezik. Mondom megint, hogy mi, azt mondja ő továbbra sem tud mit mondani, ő csak annyit lát, hogy egy SMS-t küldtek el nekem. De ki fogják vizsgálni az ügyet – viszont az legalább 30 nap. Közöltem vele, hogy ha én harminc napon keresztül folyamatosan ezt az egy SMS-t fogom minden órában megkapni, akkor egész biztos vagyok benne, hogy holnap megint felhívok valakit, meg utána is, és minden nap is. Mert azért nehogymár. Ha pedig hónap végén kiszámlázzák nekem ezeket az üzeneteket, akkor meg aztán nagyon mérges leszek. Karádi kuncogott egy rövidet a vonal másik végén, és csak annyit mondott:

– Ugyan már! A technikai problémákról értesítő SMS-ek ingyen vannak! 

Ejj, de fasza! Akkor nekem csak bejött az élet! Persze hogy később végül mi történt, azt már nem tudom: este hatkor már nem jött SMS. Talán azért, mert a bank már ilyenkor nem küld üzenetet, mint ahogy nagyon reggel 7 előtt sem jött még tőlük soha semmi. Lehet, hogy reggel ömlesztve megkapom az esti összes SMS-t, egyben. :) Majd meglátjuk, izgalmas napnak nézünk elébe.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése