Oldalak

2007. november 15., csütörtök

Jó tanácsok

Internet-szolgáltatásom sebessége igen jelentősen (mintegy tizedére) esett, így - mivel a vonal tökéletes volt, és a havidíj nem csökkent tizedére - többször is megkerestem szolgáltatómat, árulják el, hogyan lehetne javítani a sebességen. Ők az alábbi, hasznos tanácsokkal láttak el, több esetben hosszú gondolkodás után:

  • Kapcsolja ki a tűzfalat, az lassítja a kapcsolatot!
  • Ellenőrizze a sebességet még egyszer, letöltéssel!
  • Szedje ki a vonalból az ADSL-splittert, és a modemet direkt kösse a vonalra.
  • Húzza ki a konnektorból a modemet, hosszabb időre. (Közöltem, hogy minden éjszaka ki van kapcsolva a modem, erre ők: az sem jó, ha hosszú ideig ki van kapcsolva a modem!)
  • Hozza létre újra a kapcsolatot. (Mondom, routert használok. Erre ők: ne használjon routert!)
  • Hogyan mérte a sebességet? - kérdezik. Szoftverrel, és egy webes sebességmérővel, válaszolom. "A webes nem jó. Melyik webes sebességmérőt használta?" Ami az oldalukon található, válaszoltam. "Az pláne nem jó".
  • Használjon másik számítógépet!
  • Végezzen vírusirtást! (Állandó a vírusvédelem a gépen, jegyeztem meg. Válasz: akkor is végezzen vírusirtást!)
  • A problémáját most nem tudom megoldani, majd holnap visszahívom!

3 megjegyzés:

  1. Bár mikor megtörténtek ezek az esetek akkor annyira nem volt szórakoztató, de ezeken a mondatokon most nagyon nevetek. :-) Ennyire szerencsétlenek hogy lehetnek? :-)

    VálaszTörlés
  2. Nem tudom. De tény, hogy a "továbbítom a hibát a T-Com felé" megoldáson kívül másban még nem nagyon segítettek.

    VálaszTörlés
  3. tipikus amikor minden ugyfelet hulyenek neznek! jokat mosolygok rajta, mikor probaljak a helyesnek tartott megoldasok sorozatat a kicsiny buksimba passzirozni. aztan meg huvosen, kis mosollyal kozlom, hogy mar probaltam ezeket, meg nemkulonosebben gondolom, hogy ezek okoznak a problemat.

    VálaszTörlés