Oldalak

2010. május 24., hétfő

Csapongás pünkösdkor

Újabb hét kezdődött el. Ez örömteli, mert ha minden jól megy, akkor ez a hét lesz az utolsó, amit a mesterré képződésem első évében el kell töltenem. Két vizsga vár rám, egy pénteken és egy szombaton, ezeket letudva és optimális esetben egy-két megajánlott jegyet bezsebelve végeztem is ezzel a félévvel. Ezt követően még kettő vár rám, amiben hasonló megpróbáltatásoknak leszek kitéve: szigorlatok, vizsgák, beadandó dolgozatok, szakdolgozat-készítés és összefüggő pedagógiai gyakorlat lesz az, ami vár rám, én pedig igyekszem helyt állni amennyire csak lehet.

Időközben szétnéztem a internetten, e, és egy ilyen kamerát szeretnék a magaménak tudni (Panasonic SDR-H80):


Bárki meglephet vele. Azt hiszem, ez árban és teljesítményben is tökéletesen megfelelne nekem. Egyelőre anyagi forrásokat keresek, hogy megvásároljam. Azért a 70×-es optikai zoom hihetetlenül állat, ugyanakkor benne van minden, ami egy magamfajta amatőr videósnak kellhet. Most hétvégén is jól jött volna, amikor váratlan szalonnasütésre adtuk a fejünket.

Nem értek hozzá, de szeretem csinálni.

Videó helyett most csak képek készültek, de legközelebb már biztosan tudunk filmet is forgatni. :-)

Közben az osztályom érettségi dolgozatait is javítják a kollégák. Hallok mindenfelől kéket-zöldet, de azt hiszem nem nagyon lesz probléma senkinek semmiből, már ami a bukást illeti. Túlzottan fényes osztályzatok nem születnek, de azt hiszem erre olyan nagyon nem is számított senki. Még 22 nap és elindul a szóbeli érettségi, na ott még lehetnek meglepetések, de remélem mindenki tanul! (Még az is, aki esetleg a blogot olvassa ahelyett, hogy tanulna éppen...)

Röviden összefoglalva, ez van most velem. Mivel vizsgára tanulok, az elkövetkezendő napokban nem biztos, hogy tartalmas bejegyzésekkel jelentkezem. Gizel nénétek már szólni akar, őt még majd beengedem ide, hadd beszéljen egy kicsit helyettem az öregasszony.

Kellemes hetet mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések: